Alyssa na dva způsoby

Zadání znělo: nějakou větší kabelku, aby se do ní vešel i velký sešit (mimo jiné)


Vzala jsem si na pomoc časopis Marina Quilt a dlouho vybírala, až se na mě "usmála" Alyssa. Je to kabelka elegantní ale i hravá, přesně to, co jsem si představovala. Problém nastal s výběrem látek. Asi to mnohé znáte. Mám jich plnou polici, ale ne a ne si vybrat. Nakonec zvítězila látka s dámami celého světa. Na dno jsem použila zbytek modré koženky a objednala modrá ucha. Hned jsem ale objednala i ucha červená (nezůstanu přece jen u jedné kabelky). Ucha jsou moc pěkná, bohužel k nim nejsou protikusy a tak mě trochu mrzí nevzhledné přišití. Původně jsem to chtěla ještě ručně něčím překrýt, ale taky to nebylo ono. No, je to hand made, tak se nedá nic dělat.



Navíc, oproti předloze, je vpředu kapsa na suchý zip.

Vnitřek lehce do modra


Detail koženkového dna

Jasně, že jsem nenechala červená ucha dlouho čekat. To by tak hrálo. Co však zase vybrat za látku. Favoritů bylo několik, ale stále se mi do ruky pletl zbytek letní pánské tašky. Byl to opravdu zbyteček, ale na kapsu stačil. Co dál? Nechala jsem se ovlivnit předlohou a rozstříhala staré džíny. No, myslím, že výsledek není zas tak špatný.

Kapsa je sešitá ze dvou kousků a tak je nesymetricky rozdělená

Ve světlém vnitřku se vše lépe hledá

Zadní strana už zcela bez nápadu


Tak doufám, že se budou těm mým holkám líbit.

Komentáře

  1. Kabelka se super nosí a zdobí. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Obě kabelky jsou moc pěkné. Určitě udělají radost. Viz. první komentář.
    |Marie

    OdpovědětVymazat
  3. Věruško, to je krása, ani nevím, kterou by jsem si vybrala.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Obě kabelky jsou krásné, ale ta modrá s červenou mě úplně dostala. M.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele