JARNÍ RADOST

Toto měl být blog hlavně o šití a tvoření, ale život je něco jiného a dnes je jasné, že moje srdce naplňují i jné skutečnosti, než jen šití. Není pochyb, že narození vnoučka je úplně nejvíc.
Potkalo nás veliké štěstí. Máme rok a kousek starou vnučku Petrušku od dcery a teď 18. dubna nám čáp přinesl do synovy rodiny vnoučka Stanislava V. . To V. znamená římskou pětku, takže je toho jména pátý. Stanislav první už nežije, ale určitě se v nebi raduje, jakého má krásného  pra pra -vnoučka.
Narodil se do krásnného jarního času, kdy vše voní a procitá ze zimního spánku. Přejeme mu krásný život plný slunce a štěstí.
 
 
x
x
x
x
A ne, že vůbec nešiji. Horko těžko doháním šití bločků v kursu u Bellet. A ne, že bych byla ráda, že má Ivanka problém se zubem, ale vůbec mi nevadí, že se tempo zastavilo. Ta opeřená hvězda, co se teď šije, to bude teda dílo.  V mezičase zpracovávám odstřižky z mých "veleděl" na "opilcovu stezku". Někde jsem četla, že tato sestava se jemenuje míče na pláži. Není to zas tak špatný název a já na těch míčích pěkně natrénovala obloučky. Docela mě to bavilo. Odbornice patchworkářky nechť zamhouří oči. Přesnost není moje doména. Ale zase, je to "jen" ze zbytků. Doufám, že to prošitím úplně nezničním. Měla by to být dečka na zahradu k pískovišti, tak to nemusí být dokonalost sama. 
 
x
 

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele