Kabelka Dorotka

Petruška bude mít v prosinci dva roky. Je to velká parádnice a miluje boty a kabelky - jasně ženská. Už ve dvou letech se to krystalizuje. Dcera mi volala, že k narozeninám by chtěla pro ni kabelku. Jistě, že ji ušije babička. Termín oslavy se blíží a já stále kabelku nemám. Sice jsem něco nosila v hlavě, ale nějak to nebylo ono a najednou ve schránce Marina Quilt a v ní ... D o r o t k a. No to byla jasná výzva. Sice to neměla být kabelka pro děti, ale mě se to nabízelo. Jen jsem si říkala, jak se Petruška popere se zipem. Dost jsem se šitím otálela a najednou mě osvítilo, vždyť tam můžu dát magnet a ještě si šití zjednoduším. Tak zde je ta kráska. Doplnila jsem ji ještě nákrčníkem. A ještě jeden jsem vyfikla pro Staníka. Ať je taky fešák.





Komentáře

  1. To je nádherná kabelka, jako stvořená pro dvouleté parádnice.

    OdpovědětVymazat
  2. Věruš je nádherná, tak sladce puntíkatá:-))

    Ajka

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele

Lednové radosti