Jákobův žebřík ( jacob's ladder quilt)

Před pár lety, když jsem šila s  Ivankou  svoji první deku, byla jsem nadšená, že jsem něco takového dokázala. Ale popravdě, deka nebyla nic moc. Manžel si ji však velmi oblíbil, oblékl do ní své milované staré křeslo a tak byla ta moje první deka pár let ozdobou našeho obýváku. Stále jsem se však nemohla rozhoupat k ušití nové, lepší deky. Až mě oslovil Jákobův žebřík a já se do něj pustila. Hlavně jsem byla přesvědčená, že je to jednoduchý vzor. No, ale párala jsem snad padesátkrát. I tak je tam milión nepřesností a spousta chyb. Ale je hotovo. Prošívala jsem částečně na vyšívacím stroji (výšivka je od Lenky) a částečně v ruce. Použila jsem kolekci od MODA FABRICS - Old glory gatherings.




Na spodní stranu se mi podařilo koupit v akci obrovský italský ubrus. Uvnitř je vatelín.


Tak tady je už deka na svém místě.

A zde probíhá zatěžkávací zkouška.

Složená byla je jednou.

A kdo doroloval až sem, bude odměněn pátečním pohledem za Zelenou horu, která je nedaleko našeho domu.




link: příspěvek je publikován u Míši

Komentáře

  1. No pááni... ta je nádherná Věruš, tak krásně barevná:-)
    Taky potřebuju nějakou deku na manželovo křeslo, ale pořád se nemůžu nějak rozhoupat:-))) Ale jedno vím jistě, bude jen obyč kostkovaná:-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já myslím, že kostkovaná není obyč. Ony ty kostky dají taky dost zabrat.

      Vymazat
  2. Děkuji za komentář. Mám z ní i přes spoustu chyb stále radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Tak takové krásné věci dělat neumím.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tahle deka se mi líbila hned, když jsem ji viděla poprvé! Jsem ráda, že se mohu pokochat ještě přímo u tebe, jsi šikovná, musela dát fůru práce, hlídání barev....

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Věrko, u mne na blogu máš překvapení...krásný večer ...Věrka

    OdpovědětVymazat
  6. Věrko, to prošívání, to je opět něco! Moc pěkná práce :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná deka, opět si říkám, že musím taky Jákobův žebřík na něco použít. Ale tvoje scrapová kobinace z kolekce mody je bezkonkurenční.

    OdpovědětVymazat
  8. Já tedy fakt zírám... Věrko, je skvělá! Ještě jsem do něčeho podobného nepustila. Vzor je parádní a deka je opravdu povedená!

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele