Letos se ladím do zelena

Začalo to šálou, která se mi líbila v obchodě a prosila mě, ať ji tam nenechám. Ale co s ní, když v té barvě nic nemám.

Štěstí se na mě usmálo v podobě  baretu. To už bylo šálce veseleji.

Ale chtělo by to kabelku. ... Neřešitelný problém. Zelené nejsou. 

Co s tím. Šup na Fler a tam jsem našla Žitkovjanku a její kabelky. 

Tak už byly tři:

Kabela je prostorná a tak to chtělo organizér. 


Už jsem se na něj dávno chystala, je podle Mariny z roku 2011 od Bellet. Šil se bezvadně a vůbec nechápu, jak jsem bez něj mohla doteď existovat. 

Sice není zelený, ale kabelku moc pěkně doplnil - a tak už byly čtyři.


A co to tam  vykukuje - moje nezbytnosti v novém kabátku:

A třešinka nakonec, pro ty, kdo doroloval až sem. Dárek od Ježíška "vůně do kabelky". Moc si ji užívám. Ježíšku děkuji.

A chtělo by to ještě nějakou sladkost? Tak navštivte Věrku na blogu Carolina Mia a její sladkou Giweaway.
                                                                  


Komentáře

  1. Věruš teď popleteš hlavu všem chlapům ve městě..... nezbytnosti jsi šila? Jsou pěkné!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkně sladěné to máš.

    OdpovědětVymazat
  3. Nezbytnosti sú milé..... A tiež to poznám, zapáči sa mi nejaká farba a potom nie a nie k nej zohnať doplnky. Ale preto šijeme, že? Ja skúšam patchwork a chcem doladiť deku farebne do izby, ale mám problém zmestiť sa do troch farieb.... keď tie látky sú také krásne a farby lákavé...smiech....

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele