Rok 2016 v novém


Každý (skoro) si na na začátku roku dá nějaké předsevzetí. Tak z toho už jsem vyrostla. Ale každý rok si ten začátek nějak vylepšuji. Tedy, oblékám svůj nový diář a starý mobil do nových "šatiček.

Vloni to byla látka s panenkami na diáři a k tomu ladící látka s knoflíky na mobil. Však mu (mobilu) obal několikrát zachránil život a mě důležité kontakty a data.

 Po roce však už tak krásně nevypadají a tak tradičně dnešní volná chvilku patřila "oblékání diáře a mobilu.







Tak doufám, že mě novým rokem tito moji dva společníci budou věrně provázet a prožijeme spolu dobrý rok.

Komentáře

  1. Věru, krásně jsi je ustrojila..měj krásný nový rok..Inka

    OdpovědětVymazat
  2. Ten loňský obal na diář je luxusní :-) ,Odilky jsou moje srdeční záležitost,stále je mám schované,nechce se mi do nich říznout :-)))
    Krásný rok 2016,Mirka

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je opravdu krása.
    Pěkný nový rok!

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi dobrý zvyk! Páčia sa mi obaly robené vlastnou rukou, je to ako kus z človeka :-)
    Prajem skvelý rok 2016!

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné a užitečné! Jakákoliv pouzdra a penály a tašky mám moc ráda. Zvláště ty s láskou vyrobené. :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele