Pro Dominika

Máme nového člena rodiny - Dominika. Narodil se mojí neteři . Dal si na čas a  Eliška dostala brášku až 3 dny po jejích druhých narozeninách. A čím jiným chlapečka uvítat do rodiny než dekou? Bohužel spousta okolností, plánovaných i neplánovaných, mi nedovolila šít, tak jak bych si představovala. Ale už jsem to napravila a deka pro Dominika je na světě. Je šitá jednoduchým patchworkem, tedy použitím zbytků látek v modré barvě. Každá z těch látek (kromě puntíčků) je někde v rodině použitá, a to si myslím, že se na uvítací deku hodí. Je tam dokonce i látka ze sbírky mojí babičky - tedy chlapečkovy praprababičky. Z jejích zásob je i flanel na spodní straně. Po bábínce jsem podědila slušnou zásobu skvostů v podobě flanelů a barchetů, které se dnes již nevidí. Myslím, že by měla radost, kdyby dnes viděla moji "syslírnu". Často na ni myslím zrovna tak, jako na druhou moji babičku. Obě totiž hodně šily a vyšívaly. Některé zděděné ubrusy chodím do skříně občas hladit a některý svátečně i použiji.




Muchomůrky a motýlci byly okamžitý nápad.











             





Mořské čtverce mi zbyly z deky pro manžela, jiné jsou na modrém polštáři.


Šití lemů mě baví. Je to příjemný relax.




Moje nově uspořádaná "syslírna"



Komentáře

  1. Deka je nádherná!
    Vierka, a tá "syslírna" v bielej skrini, úplne super!
    To vieš, že sa babiška teší, že jej poklady sú teraz tvoje a nevyšli nazmar!
    Maj sa fajn!

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná deka. Opravdu moc hezká a ta syslírna je úžasná. Krásné dny. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krásná uvítací deka. Muchomůrky ji pěkně rozveselí.
    A ještě hezké dárečky - méďové a nákrčník- také udělají radost. M.

    OdpovědětVymazat
  4. To je nádhera. Přemýšlím , jestli se do něčeho podobného taky nepustím. Asi mi chybí odvaha. Eva

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherná, Věruš:-) Krásný zbytek léta:-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele