Přilétlo jaro z daleka



 Letos přišlo rychle a tváří se jako léto. Ale je to přece jen jaro. Jarní květy nás o tom přesvědčují. Už i u nás na Vysočině to kvete a voní. Zahrada se probouzí do krásy.
Tohle je ale meruňka v Opavě. Už se chystá rozkvést. Byla to krása.



Při návštěvě  v Opavě jsem vyfotila "domeček", který jsem šila asi před třemi lety a stále ještě slouží a "miminko" , kterému jsem ušila nový kabátek.




Kabelka Andělína podle Bellet není původně myšlená na kočárek, ale nakonec mu docela sluší. Na dno jsem dala praktickou koženku, tak snad něco vydrží a bude dobře sloužit nejen na kočárku.





Táhne mě to ven a tak nezahálím. Rostlinky se musí na sezónu náležitě připravit.
Ve skleníku si  zvyknou na noční chlad a půjdou brzy ven

Rajčatům se letos moc nechtělo, ale teď je sluníčko trochu vytáhlo.


Krokusy už kvetou i před domem, kde byly dlouho pod sněhem. Byl tam naházený z cestičky a jednu dobu ho tam byl určitě metr.







Komentáře

  1. Ja som nikdy nebola na záhradkárčenie, ale keď vidím tie záhrady blogeriek, len ticho závidím :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věrko, krásné fotky ze zahrádky. Jsem ráda, že už je tady jaro :-) A moc hezké výrobky. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Super zahradka...taky bych brala misto toho pidi dvorku co mame, ale i za ten jsem vdecna :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji, že jste se u mě zastavili.

Populární příspěvky z tohoto blogu

Opeřená hvězda a ty ostatní bločky

Zelená

KDYŽ MUŽ SE ŽENOU SNÍDÁ - aneb dárek pro novomanžele